19 Mei 2009

Satu Kosong


Selepas hujan sore itu, sambil menikmati sajian jagung godhok dari si Mbah pemilik kost, tiba-tiba terlontar sebuah pertanyaan dari mantan pimpinan ludruk era 70-an itu dalam bahasa Jawa:
Mbah : Kembang jagung niku arane nopo Dik?
Aku : Mboten ngertos Mbah
Mbah : Kembang jagung niku arane Asmorondono
Aku : Ooo, tapi nek kembang nongko kulo ngertos Mbah, Onthel!
Mbah : Kembange kluwih nggih Onthel
Aku : Nek kembange gedhang niku Ontong
Mbah : Sak niki namine anakan. Anake sapi niku arane nopo?
Aku : Pedhet Mbah
Mbah : Nek anake jaran?
Aku : Emm... Belo
Mbah : Nek anake kebo nopo arane?
Aku : Gudel Mbah. Terus, anake bekicot arane nopo Mbah?
Mbah : Nopo nggih?
Aku : Hehehehehehe...

(search more on jv.wikipedia.org)

21 komentar:

  1. nek makanan khas jogja iku arane GUDEG.., ora GUDEL.. :D

    Lha nik anake cecek iku opo??

    BalasHapus
  2. anake cecek iku sawiyah!!!
    apik yo jenenge..koyo jenenge wong.

    BalasHapus
  3. Kalo ryan Djombang punyak anak dari pacar yg laki2 itu??? g mungkin rasanya :P hihihih

    (carik ajah di mbak gugel)

    BalasHapus
  4. jadi eling mbah putri, yang setiap menjelang malam rajin mengajariku tentang nama-nama anake kewan lan kembange tanduran!

    BalasHapus
  5. wuehehehe.....ora mudeng mas hahaha.
    yang penting rame hahaha.

    BalasHapus
  6. kost na dimana? dan jagung godhok itu apa?

    BalasHapus
  7. jadi anake bekicot itu hehehe to?

    BalasHapus
  8. kembang tebu gleges, kembang lombok menthik!

    BalasHapus
  9. Hmmm...
    waduh saya ga tau mo kasih komen apa.
    Soalnya ga ngerti bahasanya :)

    BalasHapus
  10. Anak bekicot iku arane : bekicot mini!

    sori Fiz guyonan lawas tak keluarkan lagi.

    BalasHapus
  11. Mau minta translate dl ama misua deh roaming neh:)

    BalasHapus
  12. waaahh..
    awas kualat.
    hehehehe..

    BalasHapus
  13. Litle bekicot
    Duh kok dicampur....lha katik nong kono-kene mah do posting nganggo jowo ......

    Arane kembang jati opo hayo?

    BalasHapus
  14. Anake bekicot ya baby bekicot deh he..he...he...

    BalasHapus
  15. Keren broo, sampe anak - anak binatang aja dinamain, mana ada kalo gak di sini, :D

    BalasHapus
  16. Bisa pake google translate nggak nih yaa...ntar thak cari2...

    Salam kenal bro!

    BalasHapus
  17. lumayan juga, bisa belajar bahasa sama mbah kos... :)

    BalasHapus
  18. hihi..elmo nggak ngerti bahasa beginian xD

    BalasHapus
  19. wekekekek.... ra ngerti boso ne???
    kalo gw ngerti pasti gw langsung ngakak guling-guling campur sari :P

    BalasHapus
  20. Assalamualaikum,

    Fiz fiz fiz ga ngertiiii

    BalasHapus
  21. wah kenangan buruk masa lalu ni, maklum pas sd, smp paling ngga suka ma pelajaran yg namanya bhs jawa hehehe, emang anak bekicot ada nama jawanya?

    BalasHapus

Terima kasih atas kebaikan Bapak, Ibu, Emas atau Embak untuk mau berkomentar di sini.